Admini to naprawdę są jacyś nie z tej planety ;/
Napisałam im o tym ss, że mi nie przyszło to napisali mi instrukcję wysyłania przez sms ;/
Napisałam znowu to napisali :
To, ok sprawdziłam te wszystkie podpunkty to żaden z tych nie był możliwy ;/
Napisałam znowu o tym co pod 3 punktem. i znowu wysłali mi to głupstwo :
Już 4 raz to samo, ja juz nie wiem.
Wychodzi na to, że puki nie zmienie sobie operatora to nie będe mogła sobie wysłać ss Oo
Jasne...mam kase na ss i nie moge być ;/


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz