stardoll

Hej! Glog ten jest poświęcony głównie stylizacją, projektą, makijażą itp. oraz różnymi nowinkami ze świata stardoll. Zapraszam do czytania tego bloga oraz dodawania się do obserwatorów!

poniedziałek, 28 lutego 2011

Super strona!

Gdy oglądałam sobie nowości a stardoll, natknęłam się na super stronkę!
A mianowicie : ubiore.pl
Super! Można stworzyć swój własny zestaw ubrań. Jest tam cała masa markowych ubrań i dodatków!
Polecam! Ja juz stworzyłam własną stylizację :
Moja stylizacja w stylu COCO CHANEL :)

Co więcej te ubrania możemy sobie też kupić przez internet.
Co prawda ceny są wysokie, ale zobaczcie jakich marek :
DKNY, coco chanel... marki dobrze wam znane na stardoll :)
A można je mieć w swojej szafie ( i to orginały) :P

10Oo lat :)

Dzisiaj 14 urodziny obchodzi moja naj przyjaciółka :*
Zycze jej wszystkiego dobrego, życzenia już wysłałam, nie będe się powtarzać :*
xD
(Wiem, ze lubisz didlle :P )

niedziela, 27 lutego 2011

makijaż z bajki :)

Nowe kolory skóry  oprócz minusów mają też swoje plusy :)
Dla fajek wamipirów super jasny kolor skóry jak znalazł. Ja zamiast zrobić lalkę na wampira zrobiłam na Królewnę Śnieżkę :
I jak? :P Ostatnio nie mam pomysłów na makijaże, pomocy!!!

Makijaż prosto z Ruskich bajek

Ostatnio oglądałam jakąś Ruską bajkę i dziewczyny tam miały takie makijaże :
Co o tym sądzicie ? :)
Stare bajki, stare...

sobota, 26 lutego 2011

Mój projekt

Oto moja pierwsza sukienka, która zaprojektowałam. Pewnie za kilka miesięcy lub lat będe się z tego śmiała bo być może wejde w praktyke i będą lepsze ubrania.
Oto i ona  ( buty też :P ) :
i jak :P
Dla mnie 4/10 xD

Błąd

Dziwne...
W Top projektantach znajduję sie dollki, które nie są ss i mają mało starpunktów ( 19, 29 itp.)
W dodatku takich dollek jest tam połowa!
A ich projekty są proste, nic specjalnego. 
Mam nadzieje, że ten błąd zostanie szybko naprawiony przez administratorów  którzy ostatnio cały czas robią błędy ( I się na nich nie uczą! :P )

Przed/ po

Pobawiłam się znowu programami i zrobiłam dolke czarno- szarą :P
Przed:
Po:
:P takie sobie, lae mi się nudzi ;]

Fryz :P

Zrobiłam nowy fryz dla lalki. Troche taki byle jaki ale pokaże :
Przyciemniłam żeby nie było widać róznyc niedociagnięć itp.
:]
Podoba sie?

piątek, 25 lutego 2011

Błąd :)

Administratorzy znowu popełnili błąd. Jak sie człowiek śpieszy to sie diabeł cieszy. Pojawiła się statuetka Oscara, która kosztuje 4 sd (sprawdzając w gorących nowościach) a w suite shopie pisze 0sd :)

Niech szybko naprawią ten błąd bo tylko biednym użytkowniką nadzieje robią :D

EDIT: Pare minut temu była jeszcze darmowa. Mam nadzieje że będą więcej sie mylić i wstawiać jakieś fajne rzeczy za darmo  ( mam juz z tego sukienke i bluzke, dziękuje :P )

Makijaż

Super swieży perłowy makijaz w moim wykonaniu. Arcydzieło to nie jest ale zużyłam mase kosmetyków w tym osiem pudrów ;P
W tle możecie sobie zobaczyć jakich kosmetyków użyłam ( oprócz czerwonego pudru) Lalka też troche zasłania :P
Podoba się wam? :]

Przesada?

Jeśli cos nowego w salonie piekności to niestety tylko dla ss :(
Najpierw fryzury ( można jeszcze zrozumieć) ale oczy, usta a jeszcze teraz nawet kolor skóry?
Bez jaj, najwidoczniej administratorzy od paru miesięcy widzą tylko i wyłącznie przed oczami kase, kase i kase $$$$$$
Jasne, mi\nie i tak do bycia ss nie zdołają zachęcić. Mam zamiar doładować sobie ss ale jeszcze nie teraz :P
Wg. mnie beznadzieja a jakie jest wasze zdanie?

Stylizacja :)

Zrobiłam dwie podobne stylizacje drożej/taniej
Drożej (wszytko z antidote) :
Sukienka: 80 sd
Torebka : 50 sd
Buty : 45 sd

Taniej:
sukienka : 7sd ss  RIO
torebka : 5sd ss perty in pink
torebka 2sd ss  stardoll

* Torebki dałam typowo walentynkowe ( serce, usta )
Prosta stylizacja, bo czsu nie mam ( zaraz musze z kompa zchodzić ;p )

Suma droższej stylizacji: 175 sd ( mało a drogo ;] )
Suma tańszej stylizacji :  14 sd
Kupisz taniej zaoszczędzisz 161sd ( wieeelka róznica )
Ale za to antidote jest bardzo cenne :)
 Podoba się wam?

Nagłówek

Zrobiłam dzisiaj nowy nagłówek. W tamtym wszystko kopiowałam i wklejałam na painta. W tym wkleiłam tylko głowe  i kokarde a reszte narysowałam sama i pocieniowałam troche w picassie :P
Podoba się ? ;p

niedziela, 20 lutego 2011

czwartek, 17 lutego 2011

Nowa lalka dla ss

najnowszą lalka dla ss jest Amber tamblyn
(ur. 14 maja 1983 w Santa Monica w stanie Kalifornia w USA) − amerykańska aktorka i poetka.
( z ciotki wiki :) )

Wybór dnia:

Dzisiejszym wyborem dnia jest :
:)

piątek, 11 lutego 2011

Nowa lalka dla ss

Nową lalką dla ss jest Brooklyn Decker-(ur. 12 kwietnia 1987 r. w Kettering, Ohio) – amerykańska modelka i aktorka.

Wystąpiła w Sports Illustrated, Elle, GQ, Cosmopolitan i Clear.

Od 2009 r. jest żoną tenisisty Andy'ego Roddicka (źródło: wikipedia.pl)
( Nie daje obrazka, bo w prawie wszystkich jest w bikini lub bieliźnie, jak tata zobaczy historie przeglądarki to będzie kit xD )
Na Stardoll:
Jeszczze coś! Jest nowe piętro w sunny buny kloz :P :

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem jest ślicznaaa biała sukienka. Kosztuje 11sd, jest dla ss a znaleźć ja możecie w sklepie Perty in Pink :P :
Ja bym kupiła (ale nie jestem teraz ss xD )
Podoba się wam??

środa, 9 lutego 2011

Styled Outfits

Jest nowy Styled Outfits :P
badoba się wam? Całkiem niezła ta biała kiecka ;P

Nowa lalka dla ss

Kerry Washington (ur. 31 stycznia 1977 roku w Nowym Jorku) − amerykańska aktorka filmowa.
Kojarzona jest głównie z rolą żony Raya Charlesa, którą zagrała w filmie Ray, a także z rolą Alicii Masters, którą zagrała w obrazie Fantastyczna czwórka oraz jego kontynuacji Fantastyczna Czwórka 2: Narodziny Srebrnego Surfera. Z uznaniem spotkała się jej drugoplanowa rola w filmie Ostatni król Szkocji. Wystąpiła również w dwóch niezależnych produkcjach: Our Song i The Dead Girl, które nie spotkały się jednak z pozytywnymi ocenami krytyków.
 W realu :

wtorek, 8 lutego 2011

TEGO-JUŻ-ZA-WIELE!

Do goraczki mnie doprowadził blog zajmujący się między innymi obrażaniem stardollowiczów.
Link do bloga : stardollplotek.blogspot.com/
Blog ma niby za zadanie pisać o plotkach, ale prawda jest inna i nie taka wesoła.
Zaobaczcie tylko to :



CO o tym sądzicie?
Sory właścicielki bloga, ale to jest przegięcie i cios poniżej pasa, czekam tylko aż ktoś o was napisze ;/

xD

Musze to dodać. Dla hecy :) Niby nic a jednak :
Lucas.Poland , jesteś HardCorem xD
Taki wyszyn to nie lada wyzwanie, co powiedzą fanki?
Anty fanki już komentują. Tak czy siak, przegłosowane - będzie na halloween :)
*Nie mam zamiaru tu obrażać fanek.


EDIT : ja też zrobiłam sobie tą darmówkę, trochę upiękrzyłam i wygląda...ulala :* xD

Walentynkowy gift-o-meter :P

jea, nareszcie. Pojawił się walentynkowy gift-o-meter:
Dostaliście juz coś z tego?
* Wiem że nie napiszecie, ale musze to napisać :)

Drobne zmiany na Stardoll

Administratorzy wprowadzili niewielkie zmiany w serwisie Stardoll.
Starplaza jest teraz bardziej nowoczesna :
Zmieniła się też przebieralnia, żeby coś kupić nie wystarczy dać do przebieralni, ale przeciągnąć do koszyka :)
Zmiany również w salonie piękności:

Oprócz tego jeśli w akcesoriach jakąś pierdółke mamy więcej niż jedną pokazuje się ile tego jest, zamiast każdego osobno. Skończy się, kto ma więcej w półce :P :
Za info dziękuje mi xD Sorka, poniosło mnie.
Podoba się wam ta zmiana? 

poniedziałek, 7 lutego 2011

Wybór dnia + mały błąd

Dzisiejszym wyborem dnia jest tunika ze sklepu Stardoll kosztująca 8 sd dla ss :
Mały błąd : w torebkach znalazło się coś, co powinno być w bluzkach lub płaszczach ;P :

Stylizacje

Zrobiłam dzisiaj dwie stylizacje dla ss .
Stylizacja 1.
Stylizacja trochę taka mroczna można powiedzieć.
 Top tuba- fallen angel- 4sd
Spudniczka- Sunny Buny Kloz- 13sd (ss)
Legginsy- fallen angel- 5sd
Szpilki ćwiekowane- fallen angell-5sd (ss)

Podoba się wam? ;]
Stylizacja. 2
 Ta stylizacja jest w sam raz na tą pore roku xd
Płaszcz- biscou- 7 sd (ss)
bluzka- BASSIC - 3sd
czarna mini- 6 sd (ss) (niewyświetliło firmy w wyszukiwarce xd)
legginsy- 6sd ( ss) ( też nie wyświetliło firmy xd)
Kozaki- 6sd ( ss) ( to co powyżej ;p)
medalion- RIO - 5sd
bransoleta- RIO 3sd

i jak? jak co to pisać :)



Makijaż

Pomalowałam dzisiaj moją MeDoll na Kleopatre :
Podoba się wam? xD

Nowa ubieranka dla ss

Najnowsza ubieranka na Stardoll dla ss to piosenkarz Justin Biebier pochodzący z Kanady.
Podoba isę wam? Ubierzecie?

niedziela, 6 lutego 2011

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest torebka z RIO.
Mi osobiście się podoba, kosztuje 10sd i jest dla ss :)
Myślałam, że to kopertówka, wcisnęłam na przebieralnie i coś zaduża na kopertówkę xD

Projekty

Najpopularniejszym zaprojektowanym ubraniem dzisiaj jest bluzka z LE zaprojektowana przez polską użytkowniczkę agamng :
Ale coś tu nie gra, ta bluzka została uszyta już bardzo dawno i to nie jedyny taki przypadek! Coraz częściej gorącymi projektami są stare projekty... błąd?
Jeszcze bardziej zadziwiające jest, że agamng nie wchodzi na stardoll już od 3 miesięcy. Ktoś się jej wkradł? Tego nie wiem, ale podobno kiedyś tak. Na prezentacji możemy się dowiedzieć, że odzyskała je. Ach ci hakerzy...
Doczytacie się? Życzę Adze szybkiego powrotu!!! :)

A teraz Najpopularniejsi projektanci :
Wśród nich znalazły się dwie polki : Aisha_0 & RAMZESIK205 serdecznie im gratuluję :)

OUT!!!

Hej, będe publikować na tym blogu tagże OUT (na własnej dolce :P )
Co się rzuca w oczy? ZA DUŻO WZORÓW!
Sukienka tylko do gładkich rajstop,
noś tylko jeden wzór, bo oczy bolą!!!